ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 26.09.2015

 

Η ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ
ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

 

Ὁ Ὀργανισμὸς γιὰ τὴν Διάδοση τῆς Ἑλληνικῆς Γλώσσας καὶ ἡ Ἑταιρεία «Lexigram» σὲ μία προσπάθεια βελτίωσης τῶν ἐπιδόσεων τῶν μαθητῶν στὸ μάθημα τῆς Ἔκθεσης, διοργανώνουν ἐπιμορφωτικὸ σεμινάριο, στὸ ὁποῖο θὰ διδάξει ὁ Ἀθανάσιος Φραγκούλης, Διδάκτορας Κλασικῆς Φιλολογίας, Ἐπίτιμος Σχολικὸς Σύμβουλος, πρώην Διευθυντὴς τοῦ Πειραματικοῦ Λυκείου τῆς Εὐαγγελικῆς Σχολῆς Σμύρνης, Συγγραφέας.


Τὸ σεμινάριο θὰ πραγματοποιηθεῖ στὴν αἴθουσα «Ρήγας Βελεστινλῆς», Ξενοφῶντος 4, Σύνταγμα, τὸ Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου, ὥρα 11:00 π.μ.


Οἱ δηλώσεις γίνονται στὴν ἠλεκτρονικὴ διεύθυνση τῆς Lexigram Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ἢ στὸ τηλέφωνο 210-6458183.

Θά τηρηθεῖ σειρὰ προτεραιότητας.

 

Θὰ χορηγηθοῦν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

 

 

Γιῶργος Μαλακός, www.lexigram.gr , e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., τηλ.: 210 6458183.
Γραμματεία ΟΔΕΓ : www.odeg.gr , e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., τηλ.: 210 7718077.


ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ-ΓΛΩΣΣΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

Διαδικτυακὸ Κοινωνικὸ Φροντιστήριο


Μόλις τελειώσει τὸ σεμινάριο θὰ γίνει συζήτηση γιὰ μία πρωτοβουλία ποὺ ἀναλαμβάνουμε μαζὶ μὲ ἄλλους φορεῖς.


Γιατί κρίναμε ἀναγκαία μία τέτοια κίνηση.


Ὅταν μαθητὲς τῆς Γ΄ Λυκείου δὲν ξέρουν τὶ σημαίνουν οἱ λέξεις «ἀρωγή», «εὐδοκίμηση», «ἀνάλγητος», «ἀναλίσκω» – καὶ ἡ λίστα δὲν ἔχει τελειωμὸ –, τότε κάτι δὲν πάει καλά, κάτι δὲν πάει καθόλου καλά.


Ὡς ἐκπαιδευτικὸ σύστημα βρισκόμαστε στὴν τελευταία θέση στὴν Εὐρώπη, σύμφωνα μὲ τὴν παγκόσμια κατάταξη τοῦ ἐκδοτικοῦ οἴκου Pearson γιὰ λογαριασμὸ τοῦ ἱδρύματος Economist Intelligence Unit. Ἡ θέση τῆς Ἑλλάδας εἶναι ἡ χειρότερη στὴν ἀξιολόγηση τῆς γλώσσας (δηλ. τῆς κατανόησης κειμένου) ἀνάμεσα στὶς εὐρωπαϊκὲς χῶρες. Δυστυχῶς, δὲν εἶναι ἡ μοναδικὴ ἔρευνα. Καὶ πρὶν ἀπ' αὐτὴ καὶ μετὰ ἀπ' αὐτή, ὅλες ἔδειξαν ὅτι ἔχουμε, κοινῶς, πατώσει.

 

Ὅσες καὶ ὅσοι ἀπὸ ἐσᾶς συμμερίζεστε τὶς ἀνησυχίες μας, σᾶς καλοῦμε νὰ πλαισιώσετε αὐτὴ τὴν πρωτοβουλία, ὄχι μόνο γράφοντας τὶς γνῶμες καὶ τὶς ἀπόψεις σας στὸ «Διαδικτυακὸ Κοινωνικὸ Φροντιστήριο», ἀλλὰ καὶ παίρνοντας ἐνεργὸ μέρος στὸ «forum», ὅπου μαθητὲς ἀπ' ὅλες τὶς βαθμίδες τῆς ἐκπαίδευσης θὰ μποροῦν νὰ θέτουν τὶς ἐρωτήσεις-ἀπορίες τους κι ἐμεῖς νὰ τοὺς ἀπαντᾶμε.


Σκοπός μας εἶναι ἡ διαδραστικὴ σχέση μαθητῆ-δασκάλου/καθηγητῆ μέσω τῶν νέων τεχνολογιῶν.


Ἡ Lexigram προσφέρεται μὲ τὰ γλωσσικὰ λογισμικά της, τὶς ἀσκήσεις, τὰ κουὶζ κ.τ.λ. νὰ βοηθήσει τοὺς μαθητὲς ὄχι μόνο νὰ ἀντεπεξέρχονται καλύτερα στὶς σχολικὲς ἀπαιτήσεις, ἀλλὰ καὶ νὰ γίνουν σωστοὶ χρῆστες τῆς Ἑλληνικῆς Γλώσσας.


Ὅσοι θὰ συμμετάσχουν στὸ Διαδικτυακὸ Κοινωνικὸ Φροντιστήριο θὰ ἐγγράφονται σὲ αὐτὸ μὲ τὸ βιογραφικό τους, τὴν εἰδικότητά τους καὶ τὴν περιοχὴ στὴν ὁποία ἐπιθυμοῦν νὰ κάνουν ἰδιαίτερα μαθήματα. Ἡ ἀγγελία αὐτὴ θὰ μπαίνει καὶ στὸν ἱστότοπο τῆς Lexigram (μὲ πάνω ἀπὸ 600.000 μαθητὲς καὶ γονεῖς ἐπισκέπτες τὸν μῆνα).

 

Σχεδιασμός και Κατασκευή
JIT